Brev:
Svagt spisende og lange lurer II
27. februar 2017
Alder:
7 mdr.
Svagt spisende og lange lurer II
Kære Helen
1000 Tak for dit meget uddybende svar, tænker vi prøver den faste rytme og ser om det hjælper på maden.
En enkelt ting, som måske kommer lidt på tværs i den plan du har lagt for os er, at hun normalt tager den lange lur om formiddagen, ca 2-2,5 t om en kort lur på ca 40 min om eftermiddagen. Skal jeg således bytte om, så jeg ammer inden formiddagsluren som stadig er den lange, men ikke inden eftermiddagsluren eller tænker du jeg bør vække hende/tage hende op første gang hun vågner, som typisk er efter 1 time? Så hun får den lange lur om eftermiddagen i sin nye rytme istedet?
Det skal dog bemærkes, at det er svært for mig at få hende til at falde i søvn igen i barnevognen om eftermiddagen og at hun som oftest kun sover 40 min ad gangen og skal hjælpes videre i søvnen. Sidstnævnte er dog blevet bedre på det seneste.
Venlig hilsen
L-S